دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای رایانه

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 مبارزات تا الان به خاطر وجود چهار شخصیت ، جذاب و البته پر تنوع ، خود را نشان داده است . هر کدام از شخصیت ها با سلاح های خودشان به بهترین نحو در مبارزه جان دشمنان را می گیرند و البته از محیط هم برای مبارزه استفاده می کنند . بله درست شنیدید ، محیط بازی تعاملی می باشد و بازیباز می تواند از آن برای کشتن و زند ضربات مختلف بر روی دشمنان استفاده کند . به طور مثال اگر در یک محیط شما با تعداد زیادی نینجا در حال مبارزه هستید می توانید یک میله ی عمودی پیدا کنید و با یک چرخش به دور آن همه را به دیار باقی بفرستید . همچنین می توانید از اسلحه هایی که روی زمین افتاده یا شیشه و بطری های مختلف هم در مبارزات استفاده کنید .

به طور کلی مبارزات در بازی پخته و غنی می باشد ، هر کدام از شخصیت ها فن ها و ضربات مختص به خود را دارند و با سلاح هایی که دارند متفاوت از هم دشمنان را لت و پار می کنند . همچنین چهار لاکپشت برای خود تمام کننده های و کمبوهای خشن و جذابی هم دارند که با اجرا روی دشمنان کارشان را تمام می کنند و البته وقتی که این کمبو ها در بخش چند نفره ترکیب شود ، دشمنی توانایی مقابله با شما را ندارد .
یکی دیگر از مواردی که به تنوع بازی در کنار بخش مبارزات و تعویض شخصیت ها کمک شایانی می کند ، مبارزه در محیط های مختلف و تعامل با آن می باشد که پیشتر به آن اشاره کردیم . این تعامل با محیط به طراحی خوب محیط ها و بخش های مختلف بازی بر می گردد که سازندگان به خوبی از پس آن بر آمده اند . طراحی محیط ها متنوع ، با جزییات راضی کننده و در عین حال قسمت های زیادی را برای استفاده بازیبازان در مبارزه قرار داده است . محیط ها از قسمت های زیر زمینی ، روی زمنیی و در خیابان ها ، داخل و روی ساختمان ها و … تشکیل شده است که بازی را متنوع تر می کند .

در نهایت باید گفت که Out of the Shadows گرچه داستان جدیدی را بازگو نمی کند ، و ایده ی خاصی را در داستان ندارد و دوباره با قهرمانانی طرف هستیم که زمین را از دست فضایی ها نجات می دهند ولی حضور لاکپشت های خاطره انگیز در آن و همچنین بررسی دوباره ی زندگی اسپلینتر و شردر خود جای بسی خوشحالی دارد . از طرفی دیگر بر خلاف داستان که پیچش خاصی ندارد گیم پلی بازی و مبارزات بسیار پخته و غنی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و با لاکپشت هایی که از مایکی شروع می شوند و به لئوناردو می رسند خاطرات زیادی را برایتان زنده کند .

منبع توضیحات : گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.40 GHz/AMD Phenom X3 8750 @ 2.4 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD3870 with 512MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c or later Compatible Card

 

تصاویری از محیط بازی:

TMNT Out of Shadows screenshots 01 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC TMNT Out of Shadows screenshots 02 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

TMNT Out of Shadows screenshots 03 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC TMNT Out of Shadows screenshots 04 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

TMNT Out of Shadows screenshots 05 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC TMNT Out of Shadows screenshots 06 small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

 

source دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:,

] [ 19:6 ] [ مئچان ]

[ ]