عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 بـیــا
ایـن هــوا، هـوای خوبـی اسـت
بـرای دلــتـنـگ بـودن ...
مـن بـغـض هایـم را
بـا روح زخمـیـم می آورم ،
تـو آغـوشـت را، بـا بـوسـه هایـت ...
بـگـذار دسـت کشیـدن از تــو
هـمچنـان غیـر مـمکـن بـاشـد!
بـیــــــــا ...



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

دختری از جنس باران
ساعت14:30---31 فروردين 1393
سلام ممنون داداش مهدی که یه سر اومدی وبم
ونظر گذاشتی. وب شما هم که حرف نداره ... واسه این نوشتم توهین ممنوع آخه بعضیا بی جنبه بازی در میارن !!!!
آره من وبمو خــــــعلی تزیین کردم چون دخملم دگ آخرش

به هر حال ....
بازم سر بزن منتظرم
موفق باشی


آرنيكا
ساعت20:25---27 فروردين 1393
بعضي ها را هرچقدر هم كه بخواهي تمام نمي شوند همش به آغوششان بدهكار مي ماني
حضورشان گرم است/سكوتشان خالي ميكند دل آدم را/آرامش صدايشان را كم مي آوري/هر دم هر لحظه كم مي آوريشان/آخ كه چقدر كم دارمت


laleh
ساعت19:27---27 فروردين 1393
به خدا گفتم : بیا جهان را قسمت کنیم

آسمون واسه من / ابراش مال تو

دریا مال من / موجاش مال تو

ماه مال من / خورشید مال تو

خدا خندید و گفت : بندگی کن ...

همه دنیا مال تو .من هم مال تو!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:,

] [ 21:55 ] [ مئچان ]

[ ]