عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

فاتنزی من اینه که بدونم چرا وقتی دست به کامپیوتر میزنم هی یکی کارم داره

 

فاتنزی من اینه که چرا همش معلما اول از من درس میپرسن؟

 

فاتنزی من اینه که از یه جا بهم زنگ بزنن بگن برنده شدم، اونم چی؟ یه مغازه

پر آدامس خرسی

 

فاتنزی من اینه که یه ستاره تلویزیونی شم، بعد وقتی مردم ازم امضا میخوان

بگم وقت ندارم

 

فاتنزی من اینه که برم مثلث برمودا ببینم چه خبره

 

فاتنزی من اینه که چرا همیشه پشت نیسان و ماشین های بزرگ دفترخاطراته؟

 

فاتنزی من اینه که برم کره ماه اونجا دوچرخه سواری کنم

 

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 فروردين 1393برچسب:,

] [ 22:55 ] [ ]

[ ]